Huisdieren

#  >> Huisdieren >  >> Honden >> Hondengezondheid

Hoe weet u of uw hond een overdosis vlooienmiddel heeft gehad?

 

Ik kan geen medisch advies geven. Als u vermoedt dat uw hond een overdosis vlooienmiddel heeft gehad, neem dan onmiddellijk contact op met uw dierenarts of het ASPCA Animal Poison Control Center.

Tekenen van mogelijke overdosis

Let op sufheid, braken, diarree, bevingen, aanvallen, verlies van coördinatie en ademhalingsmoeilijkheden terwijl u wacht op professionele hulp.

Belangrijke waarschuwingen

Probeer niet om braken op te wekken of enige behandeling te verabreichen zonder professionele begeleiding. Een dierenarts of vergiftigingsdeskundige kan het beste advies geven voor uw situatie.

Nuttige bronnen

ASPCA Animal Poison Control Center: 1-888-426-4435 (er kan een vergoeding in rekening worden gebracht). Uw reguliere dierenarts is ook een cruciale bron.

Snel handelen is essentieel bij een mogelijke overdosis.

Copyright Huisdieren alle rechten voorbehouden

© nl.xzhbc.com